Adventure Media, agencja public relations z Raciborza, nawiązała współpracę z Programem promocyjnym „Doceń polskie”.
Program „Doceń polskie” ma na celu promocję wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się eksperci, reprezentujący m.in. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Fundację Klubu Szefów Kuchni, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, Związek Polskie Mięso czy Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
Honorowy patronat nad programem „Doceń polskie” sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Do zadań Adventure Media należy współpraca z mediami i doradztwo w zakresie działań promujących program. Osobami odpowiedzialnymi za obsługę klienta ze strony agencji są Aleksandra Dik i Anna Koza.
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/docen-polskie-z-adventure-media